مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان از افزایش چشمگیر سرمایهگذاری در این منطقه خبر داد و اعلام کرد که میزان جذب سرمایه در شهرکهای صنعتی اصفهان نسبت به سال گذشته ۳ برابر شده است. این رشد بیسابقه نشاندهنده اقبال گسترده سرمایهگذاران به ظرفیتهای صنعتی استان است.به گزارش تیمچه،محمدجواد بگی با اشاره به آمارهای جدید تأکید کرد که درآمد حاصل از سرمایهگذاری در این شهرکها از ۱.۳ همت در سال گذشته به ۴ همت افزایش یافته که بیانگر جهشی قابلتوجه در اقتصاد استان است.